Bestuur Stichting OZOverbindzorg

Frits Lauterbach

Voorzitter

Frits is vanaf de oprichting in 2012 betrokken als voorzitter van de Stichting OZOverbindzorg.nl. Na zijn studie Industriële Organisatie aan de TU-Delft heeft hij internationaal gewerkt als adviseur en directeur ICT voor grote concerns, laatstelijk als VP en European Director voor Arthur D. Little Int. Inc. Daar was hij o.a. verantwoordelijk voor de Information Management en Change Management praktijk.

Eugenie Tijs

secretaris

Eugenie is sinds 2019 lid van het bestuur, naast secretaris is zij ook penningmeester.  Na verschillende functies als financieel manager in het bedrijfsleven, werkt ze sinds 2012 als freelance controller en adviseur bedrijfsvoering bij opdrachtgevers in zorg en bedrijfsleven.

Ida Besten

Bestuurslid

Ida is sinds 2015 lid van het bestuur en heeft als aandachtsgebied Participatie en Eigen Regie. Van origine is zij psychiatrisch verpleegkundige, waarna zij werkte als coördinator Zorgboerderijen voor diverse doelgroepen mensen. Daarnaast heeft zij ervaring als mantelzorger en was zij bestuurslid in de informele zorg.

Raad van toezicht Stichting OZOverbindzorg

Maarten Smit

voorzitter

Maarten is sinds 2019 lid van de raad van toezicht en sinds 2020 voorzitter. Directeur/eigenaar Me-doc